דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סימנטק מסייעת לאלתא לבצע פרויקט רחב היקף של ניהול נקודות קצה 

מאת    [ 03/01/2010 ]

מילים במאמר: 676   [ נצפה 2128 פעמים ]

אלתא מערכות בע"מ, מומחית מערכות האלקטרוניקה הצבאיות, בחרה במוצר סימנטק לניהול תוכנה, על מנת לבצע פרויקט IT  גדול עבור לקוח. את שמו של הלקוח לא ניתן לציין, מסיבות ביטחוניות.

 

אלתא השתמשה במערכתAltiris  של סימנטק לניהול נקודות קצה ושרתים בסביבה מורכבת ומבוזרת, המקיפה כ- 1,500 יחידות מחשוב וציוד מחשוב מרובה ומגוון, בכ- 70 אתרים נייחים וניידים. הפרויקט כלל התקנות מרוחקות על גבי קווי תקשורת מוגבלים ומקוטעים.

 

במסגרת הפרויקט, שולבו יכולותAltiris  כמערכת הניהול המרכזית של סביבת ה- IT. בעזרתה התאפשרו יכולות של שליטה מרכזית, תפעול מרוחק, בניית תצורות והפצת עדכונים, תוכנות ומערכות הפעלה בכל 1,500 יחידות המחשוב (שרתים ותחנות קצה).

 

"בחרנו במערכתAltiris  של סימנטק לאחר בחינה מקיפה של מוצרים מתחרים בשוק", אומר עודד בלטמן, מנהל IT ותשתיות מחשוב באלתא. "הבחירה ב- Altiris נעשתה הודות ליכולות התפעוליות שלה, החיסכון הכספי שהיא מאפשרת, היכולות שלה להתממשק לסוגים רבים של מערכות הפעלה וההתאמה שלה לחומרות הקיימות בפרויקט. כל אלה הן יכולות שלא קיימות אצל המוצרים המתחרים".

 

התבססות הפרויקט על פלטפורמה אחת ואחודה של Altiris, לניהול נושאי הפצות התוכנה, התקנת מערכות הפעלה, ניהול מצאי, גיבוי ושליטה מרחוק – כל זאת ממקום מרכזי אחד – ענתה על כל דרישות התפעול של סביבתה ה- IT הפרויקטלית, המורכבת והמבוזרת. יכולות ה- Altiris כמערכת ניהול מרכזית, חסכה בתקורות כוח אדם בכל היבטי התפעול והתחזוקה של המערכת, בנוסף לחיסכון בזמן, הבאת המערכת למבצעיות ופעילות מלאה.

 

כמילה אדרי, מנהלת תחום תוכנה במנהל שו"ב באלתא, מוסיפה: "מדובר בפרויקט מורכב, הכולל עמידה באתגרים רבים מצד אנשי ה- IT שלנו. למערכת  Altiris חלק מרכזי בהתגברות על מכשולים שניצבו בפנינו, בסביבה המורכבת בה פעלנו במהלך הפרויקט. על בסיס תמיכת  Altiris בממשקי API נבנתה בפרויקט יכולת לאוטומטיזציה מלאה של הפצת מערכות הפעלה, תכנה והתקנה אוטומטית של אתרים מרוחקים".

 

המערכת הותאמה לצרכי הלקוח הייחודיים על-ידי יחידת ה- Professional services של סימנטק, והיא מצטרפת לפתרונות נוספים של סימנטק המוטמעים במסגרת הפרויקט, ביניהם פתרון הגיבוי Backup Exec System Recovery שמנוהל אף הוא באמצעות שרת הניהול של פתרון ה- Altiris ומסייע לפרויקט לשמור על זמינות גבוהה במיוחד של החומרות ויכולת להתאושש מנפילת חומרה תוך עלייה מהירה על חומרה חלופית במספר דקות מעטות.

 

לדברי אורן ישרים, מנהל מגזר התעשיות הביטחוניות בסימנטק ישראל: "מערכת Altiris מספקת מרכיב מרכזי לאוטומציה ולאינטגרציה הדרוש על מנת לעזור ללקוחותינו לקצר את הזמן הנדרש לניהול נכסיהם, לשפר אבטחה ולהפחית עלויות תפעוליות, המערכת מיועדת לניהול סביבות IT מורכבות ונותנת מענה מצוין לפרויקטים, על ידי קלות הטמעת המערכת וקבלת תוצרים בפרק הזמן הקצר ביותר מבין המתחרות שנבחנו".

 

עודד בלטמן מוסיף: "מערכת Altiris מותקנת כעת בכל אתרי הלקוח ומהווה את הפלטפורמה המרכזית של צוות ה- IT להפצת מערכות הפעלה, עדכוני תוכנה, ניהול ושו"ב. יתרון נוסף של Altiris הינה בהיותו פלטפורמה אדפטיבית לצורכי הפרויקט. כך לדוגמה הפרויקט התחיל עם פתרון הפצה מרכזי לכל אתר מחשוב על-ידי Altiris Deployment Server ולאחרונה הוקמו שני אתרי ניהול מרכזי לכל  עשרות האתרים בפריסה ארצית על-ידי Altiris Notification Server".

 

מערכת Altiris, הכוללת את מערך Altiris Client Management Suite 7.0 ומערךAltiris Server Management Suite 7.0 ממכנת משימות ניהול ידניות, מבטיחה כי מערכות  עסקיות יתפקדו כהלכה ועוזרת להבטיח תאימות רישיונות. שני המערכים המבוססים על פלטפורמת Symantec Management Platform, מקדמים אוטומציית תהליכים, ומספקים אינטגרציה מודולארית המתרחבת  למוצרי סימנטק ופתרונות צד-ג'.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב